יום שבת, 13 ביוני 2020

טסטוסטרון דרכים טבעיות להגברתו - קובי עזרא

טסטוסטרון דרכים טבעיות להגברתו - קובי עזרא. טסטוסטרון הוא הורמון המין הגברי העיקרי, אך גם אצל נשים יש כמויות קטנות ממנו.


טסטוסטרון הוא הורמון ממשפחת הסטרואידים, המיוצר באשכי גברים ובשחלות נשים.
בלוטות יותרת הכליה מייצרות גם כמויות קטנות של טסטוסטרון.

במהלך גיל ההתבגרות אצל בנים, טסטוסטרון הוא אחד המניעים העיקריים לשינויים גופניים כעלייה במסת השרירים, קול עמוק יותר וצמיחת שיער בגוף ובפנים.

עם זאת, חשיבות ברמות מיטביות חשובה גם לאורך הבגרות ואפילו בגיל מבוגר.
אצל מבוגרים, רמות בריאות הן חשובות לבריאות כללית, סיכון למחלות, הרכב גוף, תפקוד מיני וכמעט כל דבר אחר.

בנוסף, העלאת רמות הטסטוסטרון שלך יכולה לגרום לעלייה מהירה במסת השריר ובחיוניות תוך מספר שבועות בלבד.


מעניין לציין שהטסטוסטרון גם ממלא תפקיד חשוב בבריאות הנשים ורווחתם המינית.

להלן דרכים מבוססות ראיות להעלות את רמות הטסטוסטרון באופן טבעי.

משקולות התעמלות גופנית היא אחת הדרכים היעילות ביותר למניעת מחלות רבות הקשורות לאורח חיים. מעניין, זה יכול גם להגביר את הטסטוסטרון שלך.
מחקר סקירה גדול מצא כי לאנשים שהתעמלו באופן קבוע היו רמות טסטוסטרון גבוהות יותר. בקרב קשישים פעילות גופנית מעלה את רמות הטסטוסטרון, את הכושר ואת זמן התגובה.
מחקרים בקרב גברים שמנים מעלים כי פעילות גופנית מוגברת הייתה מועילה אפילו יותר מתזונה לירידה במשקל לצורך העלאת רמות הטסטוסטרון.
אימוני התנגדות, כמו הרמת משקולות, הם הסוגים הטובים ביותר לאימוני הגברת הטסטוסטרון הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

אימוני אינטרוולים בעלי אינטנסיביות גבוהה (HIIT) יכולים גם הם להיות יעילים מאוד, אם כי כל סוגי האימונים צריכים לעבוד במידה מסוימת. 

נטילת קפאין וקריאטין מונוהידראט כתוספים עשויים להגביר עוד יותר את הרמות שלך בשילוב עם תוכנית אימונים. מזונות להגברת טסטוסטרון.

אין תגובות:

פרסום תגובה